Here we go again! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Maas - WaarBenJij.nu Here we go again! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Anne Maas - WaarBenJij.nu

Here we go again!

Blijf op de hoogte en volg Anne

01 Januari 1970 | Nederland, Schiphol

Zo, na 2 jaar zit ik weer op schiphol te wachten voor een nieuw avontuur. Deze keer gaat het vliegtuig me naar Vietnam brengen en vanuit daar reis ik samen met henrieke door naar Cambodja. Afgelopen dagen werd een paar keer gevraagd of ik weer wat bij zou houden, en ik het zelf wel leuk vind om als ik thuis ben nog een keer alles te herbeleven, ga ik mijn best doen om het bij te houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Anne

Actief sinds 22 Feb. 2012
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 19465

Voorgaande reizen:

19 Mei 2016 - 19 Mei 2016

Trans Mongolië express

16 April 2014 - 13 Mei 2014

Vietnam en Cambodja

02 Maart 2012 - 05 Juni 2012

NZ - stage Fiji

Landen bezocht: